Fiat 124 Spider Forum banner

1 - 12 of 12 Posts

·
Super Moderator
1,210 Posts
Bella. Welcome Maurizio

I'll be visiting your beautiful country in Aug/Sep this year. We've rented a villa in Positano for 8 days too. Can't wait!

·
Registered
13 Posts
Discussion Starter #4
Benvenuto... don't ask for any more Italian....I have just used up my vocabulary....:)

Beautiful setting for the picture...
Grazie mille :D The picture was taken in beautiful laceno's lake! https://en.wikipedia.org/wiki/Laceno >:)

Bella. Welcome Maurizio

I'll be visiting your beautiful country in Aug/Sep this year. We've rented a villa in Positano for 8 days too. Can't wait!
Grazie!
Positano, what a wonderful place! I live not far from there, if you need information when you get there let me know! ;)

·
Super Moderator
1,210 Posts
Grazie!
Positano, what a wonderful place! I live not far from there, if you need information when you get there let me know! ;)
Thank you for the offer. I may just take you up on that! :)

·
Registered
727 Posts
Beautiful car in a beautiful setting. We'll be at Lake Como in June and and will return to Florence. What a dream to drive the 124 in the Italian countryside.

·
Registered
2,294 Posts
Hi all!
Here my 124 spider

I'm completely in love with her!
Maurizio
Auguri, credo che noi Italiani, abbiamo un colore comune, cio il Rosso, bella scelta.>:)

Questa e la mia Abarth. ora sta dormento, e si svegliera in Primavera.

Attachments

·
Registered
13 Posts
Discussion Starter #9
Ho in casa auto di tutti gli altri colori, mi mancava soltanto il rosso!
Bellissima la tua abarth, ma non riuscirei mai a tenerla a riposo per tutto questo tempo: bastano 2 giorni che già mi manca :D

·
Registered
2,294 Posts
Ho in casa auto di tutti gli altri colori, mi mancava soltanto il rosso!
Bellissima la tua abarth, ma non riuscirei mai a tenerla a riposo per tutto questo tempo: bastano 2 giorni che già mi manca :D
qui l'inverno dura almeno 5 mesi, allora deve avere patienza.:D E il mio giocatolo d'estate.

Sorry guys next post will continue in English.

·
Registered
211 Posts
Frank, immagino che quando tu vada in pensione, farai come gli altri canadesi che scendono verso il sole della Florida appena le giornate diventano più corte? Io sono a metà strada. Fa un po' freddo, ma al meno la mia spider non è in letargo. Magari avessimo qui le belle strade di bimaurizio, ma ogni posto ha i suoi vantaggi, vero?

·
Registered
2,294 Posts
Frank, immagino che quando tu vada in pensione, farai come gli altri canadesi che scendono verso il sole della Florida appena le giornate diventano più corte? Io sono a metà strada. Fa un po' freddo, ma al meno la mia spider non è in letargo. Magari avessimo qui le belle strade di bimaurizio, ma ogni posto ha i suoi vantaggi, vero?
Guido, next week leaving south and coming back in March, so the winter will be shortened.
Every country has the good and bad. We have to make the best out of it. ciao

1 - 12 of 12 Posts