Fiat 124 Spider Forum banner

Fabryczna baza Abarth Stereo

12K views 40 replies 15 participants last post by  Jacaso  
#1 ·
Tak, dostałem świetną ofertę na mojego Abartha. Zamierzam zrobić wszystkie standardowe modyfikacje, ale po kilku dniach zdałem sobie sprawę, że stereo (bez Bose) jest po prostu naprawdę, naprawdę do bani.

Więc zostawiłem swój samochód i poszedłem do najlepszego sklepu, jaki znam w mieście.

Poprosiłem o:

1. dyskretną instalację
2. Absolutnie fantastyczny dźwięk High fidelity
3. 4 tryby sceny dźwiękowej, w zasadzie pojedynczy kierowca góra, góra dół. 2 pasażerów góra i dół.
4. Hush mat tam, gdzie to rozsądne
5. Subwoofer tak ukryty, jak to możliwe.

Używają komputera i specjalisty, aby go dostroić, więc mogę zobaczyć wyniki w oparciu o inne instalacje premium. Powiedzieli, że jeśli mnie nie powali lub jeśli nie spełni specyfikacji, zwrócą go (nie muszę płacić, dopóki nie będę zadowolony), nie jestem pewien, czy w to wierzę.

Ile pytasz? 5 tys. (połknięcie), ale jeśli wszystko pójdzie dobrze, zamierzają go wykorzystać na nadchodzącym salonie samochodowym, ponieważ jest to pierwszy abarth, jakiego kiedykolwiek widzieli.

Więc o to chodzi: modyfikacje wydajnościowe mogę zrobić. Ale świetne stereo to forma sztuki. Kocham mój samochód, ale gówniana muzyka jest po prostu zła w tak wspaniałym samochodzie. Ponadto, w miarę jak modyfikacje rosną, rośnie również dźwięk silnika i wydechu, jakkolwiek mi się to podoba, nadal chcę pokonywać góry z otwartym dachem i ścieżką dźwiękową.

Robią pełny zestaw zdjęć z instalacji i opublikuję je, jeśli ktoś jest zainteresowany.
 
#6 ·
Chciałbym zobaczyć, co wymyślisz dla swojego nowego systemu dźwiękowego.
Uwielbiam modyfikacje osiągów w moim Abarth i chciałbym mieć dobrze brzmiący samochodowy system audio.
Nie jestem pewien, dlaczego niektórzy ludzie uważają, że te dwie rzeczy muszą się wzajemnie wykluczać.
Proszę zamieszczać informacje i zdjęcia tego, co wymyślisz.
 
  • Like
Reactions: DanRodemsky
#7 ·
@Bob Z Bardzo mi przykro, że pana zawiodłem. Postaram się następnym razem wydać więcej w pana guście i zawsze będzie następny raz.

Jeśli chodzi o moją żonę, to uwielbia samochód, ale po raz pierwszy w naszym 30-letnim małżeństwie próbowała dostosować audio, prawdopodobnie po raz pierwszy w jakimkolwiek samochodzie, jaki kiedykolwiek mieliśmy. Nie bądźcie hejterami, przynajmniej wszyscy będą mogli zobaczyć, co jest możliwe bez niszczenia wnętrza, może nawet wystarczająco dużo informacji dla majsterkowicza.
@jpwfz6 lista modyfikacji wygląda świetnie, po prostu robimy wszystko w odwrotnej kolejności.
@Bob Z dziękuję za odebranie zabawy.
 
#8 ·
Cześć Rex, jedną z rzeczy, która powstrzymuje mnie przed Abarthem, jest system dźwiękowy, zwłaszcza że Mazda, yyy, przepraszam, Fiat upiera się przy używaniu tego stałego urządzenia głównego. Nie mogę po prostu podjechać do Car Toys lub Best Buy i włożyć przyzwoitego urządzenia głównego obsługującego Car Play do pojazdu. Szczerze mówiąc, wydałem 2000 dolarów na instalację urządzenia głównego w moim Corvette, więc 5000 dolarów, choć wysokie dla niektórych, jest (niestety) uzasadnione, zwłaszcza jeśli dodają materiał wygłuszający oraz nowe głośniki i subwoofer. Naprawdę, za około 10 000 dolarów możesz wziąć ten mały samochód za 40 000 dolarów i zamienić go w odpowiednik osiągów i luksusu samochodu za 80 000 - 100 000 dolarów. W rzeczywistości to nie jest źle. 10 000 dolarów to prawdopodobnie górna granica kosztów. Bardzo chciałbym zobaczyć i usłyszeć, jak naprawiłeś audio w swoim samochodzie!
 
#9 ·
@Netcruizer99 masz całkowitą rację, ale pozwól, że przedstawię ci matematykę.

Moja żona wynegocjowała (jak zawsze) samochód. Fabrycznie nowy czarny Abarth z nawigacją, jedyną opcją, której nie miał, były Brembos.
Oto matematyka
Abarth (30 mil odczytu licznika) 22 tys. Zapłaciłem gotówką, zanim zmienili zdanie.
Posortowanie go i doprowadzenie mechanicznie do stanu, w jakim chcę, będzie kosztować około 10 tys.
Instalacja stereo jest bardzo skomplikowana, ponieważ używają świetnego sprzętu, ponieważ tak naprawdę niewiele można włożyć, ale co najważniejsze, dodają cyfrowy procesor dźwięku, aby stworzyć dla mnie 4 sceny dźwiękowe. Wyceniłem wszystko, co mi sprzedali na crutch field, a ceny były identyczne i wszystko miało 5-gwiazdkowe oceny 5 tys. kosztów

Zatem 22+5+10= 37 tys. za całkowicie unikalny samochód, który nie tylko będzie wspaniale jeździł, ale będzie w czołówce samochodów z najwyższej półki.

Straciłem tyle pieniędzy, po prostu zjeżdżając moim 2015 911 C4S z parkingu.

Możesz rozejrzeć się po swojej bazie 40 tys., która może być twoją ceną all-in. Jeśli liczysz podatki, to mniej więcej tam, gdzie będę.

A jeśli ktoś się zastanawia, zdecydowanie wolę Abartha od 911, ponieważ Abarth jest bazą dla mojego dzieła, podczas gdy 911 był błyszczącym (świetnie jeżdżącym) samochodem, którym mogłem tylko jeździć i obserwować deprecjację.
 
#13 ·
@Netcruizer99 masz całkowitą rację, ale pozwól, że przedstawię ci matematykę.

Moja żona wynegocjowała (jak zawsze) samochód. Fabrycznie nowy czarny Abarth z nawigacją, jedyną opcją, której nie miał, były Brembo.
Oto matematyka
Abarth (30 mil odometru) 22k Zapłaciłem gotówką, zanim zmienili zdanie.
Posortowanie tego i doprowadzenie go mechanicznie do stanu, w jakim chcę, będzie kosztować około 10 tys.
Instalacja stereo jest bardzo skomplikowana, ponieważ używają świetnego sprzętu, ponieważ tak naprawdę niewiele można włożyć, ale co najważniejsze, dodają cyfrowy procesor dźwięku, aby stworzyć dla mnie 4 sceny dźwiękowe. Wyceniłem wszystko, co mi sprzedali, na crutchfield, a ceny były identyczne i wszystko miało 5-gwiazdkowe oceny 5 tys. kosztów

Zatem 22+5+10= 37 tys. za całkowicie unikalny samochód, który nie tylko będzie wspaniale jeździł, ale będzie na równi z samochodami z najwyższej półki.

Straciłem tyle pieniędzy, po prostu wyjeżdżając moim 911 C4S z 2015 roku z parkingu.

Możesz rozejrzeć się po swojej bazie 40 tys., która może być twoją ceną all inclusive. Jeśli liczysz podatki, to mniej więcej dokładnie tam będę.

A dla wszystkich, którzy się zastanawiają, zdecydowanie wolę Abartha od 911, ponieważ Abarth jest bazą dla mojego dzieła, podczas gdy 911 był błyszczącym (świetnie jeżdżącym) samochodem, którym mogłem tylko jeździć i patrzeć, jak traci na wartości.
Więc każda opcja z wyjątkiem brembo musi umieścić msrp w okolicach 35 tys. dolarów, co oznacza, że otrzymałeś około 13 tys. dolarów rabatu? Jeśli tak, to fantastyczna oferta. Czekam na zdjęcia z instalacji stereo.
 
#12 ·
Rex,
Całkowicie to rozumiem. Sprzedałem swoje Maserati Gran Turismo dla Abartha. Wydałem sporo na ochronę matowego lakieru, zrobiłem kilka modyfikacji osiągów i wydałem około 1200 dolarów na ulepszenie stereo. Nie jest tak niesamowite jak Twoje, ale to całkiem niezła modernizacja - zwłaszcza z zamkniętym dachem (naprawdę nie jeżdżę z otwartym dachem, chyba że lokalnie - na autostradach wolę mieć zamknięty dach).

Jak dotąd wszystko układa się całkiem dobrze. Chciałem być wrażliwy na to, ile wagi dodałem ze względu na wygłuszenie dźwięku, więc kazałem je dodać tylko do drzwi.
 
#15 ·
@truebill Użyłem informacji i narzędzi z tego https://21stcenturyfiat124spider.wo...ilencer/common-tweaks-that-work-in-the-fiat-124-spider-infotainment-center-7-0/ mnóstwo wspaniałych rzeczy. tak, modyfikuje oprogramowanie w fabrycznym urządzeniu. aby obejść mierną jednostkę centralną, sklep stereo dodaje kilka fantazyjnych rzeczy JL audio, o których nigdy nie słyszałem. ale naprawia wady - magia
@thinc2 Tak, miałem Grand Tuorismo, uwielbiałem wnętrze! Uwielbiałem moje porsche, evora, M6, C6 i F-Type S8, ale jako wyznanie zawsze byłem tajnym miłośnikiem Miata i lubię oldschoolowe brytyjskie i włoskie roadstery.
Nie dodają dużo wygłuszenia, tylko w krytycznych obszarach.
Samochodem, który mnie do tego skłonił, był mój F-type s 8. Nienawidziłem prowadzić tego samochodu, nie dlatego, że był zły, ale dlatego, że nigdy nie mogłem nim dobrze jeździć, za dużo mocy na lokalne drogi i wydawało się to marnotrawstwem, aby jeździć z 25% jego potencjału. Jechałem obok pająka z opuszczonym dachem, a mój dach jaguara był opuszczony i po prostu byłem oszołomiony tym, jak bardzo chciałem pająka bardziej.
@Bob Z muszę się z tobą nie zgodzić, boxter i caymen z dowolnego roku nie interesują mnie Jeśli zamierzam jeździć porsche, będzie to wersja 911, jeśli chodzi o amortyzację, naprawdę mi zależy, bardzo mi zależy, nigdy nie powstrzymało mnie to przed kupnem tego, czego chciałem, ale kupno Abartha Co za ulga mieć fajny samochód, który nie zmusza mnie ciągle do myślenia o tym.
 
#20 ·
@Bob Z muszę się z tobą nie zgodzić, boxter i caymen z dowolnego roku nie interesują mnie. Jeśli mam jeździć porsche, to będzie to wersja 911, a jeśli chodzi o amortyzację, to naprawdę mnie to obchodzi, bardzo mnie to obchodzi, nigdy nie powstrzymało mnie to przed kupnem tego, czego chciałem, ale kupno Abartha. Co za ulga mieć fajny samochód, który nie zmusza mnie do ciągłego myślenia o nim.
Całkowicie się zgadzam. Za mojego Abartha z fabrycznym paskiem wyścigowym zapłaciłem tylko 30 tys. dolarów. Ale bez reflektorów LED i podstawowego stereo. Moim następnym samochodem będzie albo Golf R, albo 911 Targa 4 (nie S, ponieważ uważam, że podstawowy silnik jest tak naprawdę bardziej przyjemny w prowadzeniu. Dostałbym MT. Więc tak, to byłoby najwolniejsze/najcięższe 911 na sprzedaż :)).

Wybrałem 124, ponieważ:
a) Zdałem sobie sprawę, że nie potrzebuję +450 KM, żeby się dobrze bawić (chociaż wciąż uśmiecham się za każdym razem, gdy pomyślę, jak brzmiało to Maserati GT przy uruchamianiu).
b) Nie widzę sensu wydawania 130 tys. dolarów na samochód, skoro mogę się dobrze bawić w samochodzie za 30 tys. dolarów.
c) Naprawdę zmęczyło mnie martwienie się o to, gdzie parkuję, ponieważ chciałem uniknąć wgnieceń w drzwiach. Chociaż chcę, żeby 124 wyglądał ładnie, kilka skaz z czasem nie będzie problemem.
d) Konserwacja samochodów z wyższej półki jest śmieszna. Za wymianę oleju w Maserati można zapłacić nawet 800 dolarów. Opony są taaaakie tanie dla 124 w porównaniu do tych z wyższej półki:) itp. itd.
e) Uwielbiam, jak mały jest ten samochód. Łatwy do zaparkowania itp.

Ale jest coś w Targa, co wciąż mnie wzywa. Jestem dość kapryśnym właścicielem samochodu.
 
#16 ·
@Rags747 To była szalona transakcja i spędziłem dzień w pociągach i autobusach, żeby odebrać samochód. Dealer jest w Gilroy CA, które jest dość sennym miastem, myślę, że po prostu nie mają klienteli, żeby to sprzedać. Jeśli ktoś jest zainteresowany, myślę, że mają jeszcze kilka classicas, które można dostać za 20 tys. Ale są podstępnymi draniami i mają straszną reputację. Więc jeśli ktoś spróbuje kupić jeden, zróbcie interes przez telefon i weźcie gotówkę lub jej odpowiednik. Złap samochód i uciekaj. Częścią obniżki ceny był kredyt lojalnościowy, moja żona jest fanką jeepów.
 
#41 ·
Odbiór

@Rags747

To była szalona transakcja i spędziłem dzień w pociągach i autobusach, aby odebrać samochód. Dealer znajduje się w Gilroy CA, które jest dość sennym miastem, myślę, że po prostu nie mają klienteli, aby je sprzedać. Jeśli ktoś jest zainteresowany, myślę, że mają kilka classicas, które można dostać za 20 tys. Ale są podstępnymi draniami i mają straszną reputację. Więc jeśli ktoś spróbuje kupić jeden, zrób interes przez telefon i weź gotówkę lub jej odpowiednik. Chwyć samochód i uciekaj. Częścią obniżki ceny był kredyt lojalnościowy, moja żona jest fanatyczką Jeepa.
Śmieszne... Spędziłem dzień w pociągu, żeby dostać się do Elk Grove, dokładnie odwrotną podróż, Amtrak! Posiadanie przyjaciela w Sac również bardzo pomogło, również przy odbiorze, Gilroy jest o wiele bliżej mnie!. South County, w Gilroy, zmienia mi olej, dostałem 4 wymiany, kiedy kupiłem pojazd. Wydaje się, że w Bay Area nie ma dealera, który naprawdę zna ten samochód. Ludzie od części naprawdę się starają, włożyli odpowiedni olej... jak dotąd nie mam żadnych skarg. Zawsze wyważam i obracam opony przy wymianie oleju i nie było to opcją w ich programie "pojaw się w sobotę rano, a my wymienimy ci olej". Sobotnia wygoda przeważa nad problemem rotacji.
 
#17 ·
Rex,
Użyłem tego samego programu do dostosowywania mojej jednostki informacyjno-rozrywkowej, ale Ameridan (autor strony, do której się odwoływałeś) wyraźnie odradzał włączanie Android Auto, więc tego nie zrobiłem. Ale chyba ty to zrobiłeś. I nie miałeś żadnych problemów?
 
#18 ·
Szybka aktualizacja: wysyłają zdjęcia (mam nadzieję, że wkrótce), ale facet od tuningu daje z siebie wszystko, ponieważ będzie to samochód konkursowy na następnej lokalnej wystawie samochodowej. Powiedział, że dostrojenie do wszystkich warunków zajmie mu 2 dni, używając dwóch laptopów i oscyloskopu. I nie mam pojęcia, co to znaczy. Ale ich celem jest pokazanie, co mogą zrobić z tak małym samochodem o ograniczonej przestrzeni. Mam przeczucie, że celują w nieszczęśliwych właścicieli miaty, którzy mają te same beznadziejne radia. Nie ma wystarczającej liczby 124, aby uzasadnić dodatkową pracę, którą wykonują. Oczywiście nie szkodzi, że pozwalam im używać mojego samochodu na wystawie.
 
#19 ·
@truebill Tak, zrobiłem to. Ale jestem również użytkownikiem Google Pixel i myślę, że to robi dużą różnicę, ponieważ mój telefon to czysty Android z najnowszym systemem operacyjnym OREO. Myślę, że starsze wersje Androida i zmodyfikowane wersje Androida od Samsunga nie działają tak dobrze. Zatem pełne zastrzeżenie - na własne ryzyko :)
 
#21 ·
@Bob Z całkowicie się zgadzamy. Każda część samochodu jest uwzględniana w mojej ocenie. Jestem również fanem Golfa R, targa 911 jest wprost obłędna. To właśnie wtedy, gdy weźmie się pod uwagę te inne koszty, stosunek zabawy do ceny naprawdę zaczyna działać. Zaskoczyło mnie to, że wspomniałeś o Golfie R, z naszymi poprzednimi samochodami możemy mieć Golfa R i podrasowanego Fiata Abartha i nadal być do przodu z pieniędzmi w porównaniu do drogich rzeczy.

W tym momencie mojego życia chodzi o mnie + mój samochód, a nie o "patrzcie na mnie" lub przynajmniej nie tak bardzo. Ale ta Targa, tak, całkowicie się z tobą zgadzam.
 
#25 ·
Sam jestem tego ciekaw. To była duża dyskusja, kiedy tam byłem. Po prostu powiedziałem im, żeby to rozgryźli. Wzmacniacz JL HD (szalenie drogi) jest bardzo mały, a dekoder JL też nie jest duży. Gdybym miał obstawiać, obstawiałbym, że wykorzystają wnękę na koło zapasowe, którą myśleli, że mogą wykorzystać do większego subwoofera i uczynić go prawie niewidocznym. Zobaczymy, obsługują klientów z wyższej półki i są bardzo świadomi tego, jak bardzo ludzie z tego rodzaju samochodami nie chcą, żeby wokół walały się śmieci. Dekoder pasowałby ładnie do Bose bump.
 
#28 ·
Wow, ile osób kupiłoby Porsche/Ferrari (wstaw dowolny, naprawdę drogi samochód sportowy), ale zamiast tego wybrało Abartha.
Myślę, że Fiat podbił rynek amerykański modelem 124, ja jestem przeciwieństwem, nie było mnie stać na inne, ale uwielbiam mojego 124
...a co z liczbą osób, które podczas pierwszej rozmowy pomyślały, że kupiłeś Ferrari...
 
#30 · (Edited)
Oni naprawdę mają, ale myślę, że negocjacje między Mazdą a Fiatem naprawdę przynoszą korzyści Mazdzie. Byłoby o wiele więcej Abarthów, gdyby Fiat sprowadził pełną specyfikację euro Abartha do USA.
Może nie ..... z powodu podwyżki ceny, która wiązałaby się z modelem euro. Fiat jest konkurencyjny cenowo w stosunku do MX5 i jest to prawdopodobnie strategiczny ruch Fiata, a nie Mazdy. W niedalekiej przyszłości FAC wprowadzi 2-miejscowy samochód sportowy pod marką Alfa, a mocniejszy Fiat byłby postrzegany jako konkurent i to nie byłoby dobre dla FAC.

Paul