Fiat 124 Spider Forum banner

P2262 Ciśnienie doładowania turbo niewykryte (ROZWIĄZANE)

49K views 73 replies 9 participants last post by  El Gallo  
#1 · (Edited)
Przejdź do postów po przeczytaniu kodu błędu: P2262 Turbo Boost Pressure Not Detected

Przejdź do postów po naprawieniu P2262 i otrzymaniu P0299 P2262 Turbo Boost Pressure Not Detected

Przejdź do postów po znalezieniu winowajcy P0299 P2262 Turbo Boost Pressure Not Detected

---

Zauważyłem dzisiaj, wjeżdżając na autostradę, że nie mam mocy na 3. biegu, nie mogę wbić 4. biegu i nie mogę osiągnąć 60 mil na godzinę. 1. i 2. bieg wydają się być w porządku, chociaż szum skrzyni biegów (automatyczna) wydaje się głośniejszy/bardziej charczący niż zwykle. Zawróciłem, żeby zabrać go do domu i zjechałem na pobocze, żeby szybko zerknąć. Nic widocznie nie jest nie tak, ale na biegu jałowym brzmi bardzo szorstko. Dopiero drugi raz jadę po założeniu opon letnich, ale nie było żadnych problemów w drodze powrotnej, również na autostradzie.

Oto film z biegu jałowego Streamable Video Aktualizacja: Rozumiem, że to nie jest szorstkie. Obroty biegu jałowego są również normalne i stabilne. Nie słuchałem tego wystarczająco długo z otwartą maską, żeby móc to powiedzieć.

Jakieś wskazówki lub przemyślenia?

Podsumowanie z późniejszych postów:
  • Samochód jest w trybie awaryjnym, co oznacza, że nadpisuje mnie i ogranicza prędkość na 3. biegu; nie wrzuci 4. biegu ani nie osiągnie prędkości powyżej 50 mil na godzinę
  • Kontrolka silnika jest zawsze włączona
  • Brak hałasów, nie szorstki, dobrze jeździ na 1./2. biegu
  • Zawsze czekam, aż zgaśnie kontrolka temperatury płynu chłodzącego, a potem jeszcze trochę, zanim zacznę gwałtownie przyspieszać
  • Jedyną nietypową rzeczą w jeździe jest to, że miałem ją w trybie półautomatycznym, a samochód sam zredukował bieg z 3. na 2. tuż przed tym, jak miałbym to zrobić; redukcja biegu miała jednak sens (zbliżając się do zatrzymania)
  • Jeździł idealnie na autostradzie ostatnim razem, zanim wyszedł dzisiaj
 
#59 ·
Założę się, że pozbyłeś się swojego kodu. Dobra robota!
 
#66 ·
  • Like
Reactions: banane8
#70 ·
Cześć El Gallo.
Przykro mi słyszeć, że nadal masz problemy, biorąc pod uwagę, ile pracy już wykonałeś.

Kody, które cytujesz, sugerują problemy z wlotem powietrza do turbosprężarki.

Spróbuj dokładnie sprawdzić, czy wszystkie węże są dobrze zamocowane. Upewnij się, że główny wąż wlotu powietrza do turbosprężarki nie jest zablokowany/ograniczony.
 
#71 ·
Cześć El Gallo.
Przykro mi słyszeć, że nadal masz problemy, biorąc pod uwagę, ile pracy już wykonałeś.

Kody, które cytujesz, sugerują problemy z wlotem powietrza do turbosprężarki.

Spróbuj dokładnie sprawdzić, czy wszystkie węże są dobrze zamocowane. Upewnij się, że główny wąż wlotu powietrza do turbosprężarki nie jest zablokowany/ograniczony.
Zrobię to ponownie, zrobiłem to, test szczelności doładowania, test siłownika, zmieniłem wszystko oprócz turbosprężarki... Zamierzam wrócić do punktu wyjścia, może założyć ponownie OE WGA, a może nawet WG Solinoid... To po prostu super dziwne, samochód ma doładowanie i dużo mocy od 1 do 4 biegu, jak tylko spróbuję wcisnąć gaz na 5 lub 6 biegu, przechodzi w tryb Limp Shrimp (jak to nazywam), a kody się pojawiają... Po czym zatrzymuję się, wyłączam samochód, kasuję kody, uruchamiam ponownie i działa dobrze... Znowu, jeśli mocno jadę na 5 lub 6 biegu, Limp Shrimp 🦐, a potem kody.... Nie jestem ekspertem Fiata ani ekspertem mechanikiem, ale myślę, że to może być cholerna turbosprężarka.... Jakie są Twoje przemyślenia...
Żadnych super modyfikacji, tylko Turbosmart WGA, intercooler EC z rurami, nowe czujniki doładowania i mapy oraz nowy solenoid doładowania...
 
#74 ·
Właśnie wracam z pracy i widzę Twój post, na szczęście zachowałem większość oryginalnych części. Ale zrobiłem test szczelności doładowania i z zestawem intercoolera EC trzyma lepiej niż seria, naprawdę nie sądzę, żeby to było to... Zamierzam założyć OE WGA. Zamówiony przeze mnie Turbosmart WGA był siłownikiem 7 psi, ale wysłali mi 10 psi, już z nimi rozmawiałem i wysyłają sprężynę 7 psi... Spróbuję założyć stary solenoid WGS i zobaczyć, co z tego wyniknie... Miałem duży wyciek doładowania z oryginalnego intercoolera i rur, i być może uszkodziłem kilka złączek podczas usuwania starych rur, ale jestem pewien, że to nie zestaw intercoolera EC, ponieważ bardzo dobrze trzyma ciśnienie... Nie mam żadnych Piggybacków ani modyfikacji w pojeździe... I właśnie założyłem nowe świece około 5 tys. mil temu, ale na pewno założę kilka nowych, i tak czas na wymianę oleju i zobaczymy, co się stanie... Dzięki za odpowiedź i radę, chłopaki... Dam znać za kilka dni, dużo pracuję i nigdy nie ma mnie w domu w dni wolne... Chyba po prostu nie mogę tego wcisnąć, kiedy jadę.... Pierdolę to, będę jechał, aż rozwalę silnik, a potem kupię używany lub zrobię swap...