Fiat 124 Spider Forum banner

Preferowany skaner OBD2

12K views 27 replies 11 participants last post by  CDPond  
#1 ·
Czy istnieje preferowany skaner OBD2 dla 124? Czy niektóre z nich umożliwiają kodowanie?
 
#2 · (Edited)
Kupiłem "Foxwell" NT520 Pro dla 124 Spider, skaner diagnostyczny. Jest wprawdzie wyprodukowany w USA, ale ja swój kupiłem w Niemczech, GORĄCO polecany przez internetowych entuzjastów motoryzacji i gadżetów w 2019 roku i jest całkowicie dobrze wykonany i łatwy w użyciu.... Kody dostałem z "21stCentury124Spider" prowadzony przez członka "Ameridan" (Dzięki Dan) i uruchamiam go od czasu do czasu, ale Mój Spider..."nie ośmiela się źle zachowywać", więc to uspokajające, resetowanie serwisu za pośrednictwem informacji/aplikacji jest i tak bardzo proste. Funkcje.... ABS, DPF, EFB, SRS, TPMS, Reset serwisu, Airbag, ECU, Silnik, Programowanie TFT i jest rozszerzalny (online), aby kupić i uwzględnić do PIĘCIU pojazdów (mam trzy, więc mi też pasuje). Koszt jest oczywiście względny, więc za 179,00 £ lub 199,00 $ możesz być zainteresowany lub nie, ale przynajmniej to uruchamia piłkę.... Zawsze "inwestowałem" w OBD od czasu, gdy się pojawiły i miałem (nadal mam) czytnik kodów z ebay za 10,00 £ tylko dla małego VW Lupo, którego mieliśmy w 2000 roku i to też było/jest dobre.... Pozdrawiam ron
 
#3 ·
Używam tego samego urządzenia, o którym @Brexit ! wspomniał powyżej. Świetne urządzenie, łatwe w użyciu, z wieloma przydatnymi funkcjami i możliwościami. Zostało polecone, kiedy czytałem o tych urządzeniach. Jak dotąd było tylko pomocne.
 
  • Like
Reactions: Brexit !
#6 ·
@Brexit !, który dodatek do pojazdu jest wymagany? Fiat czy Mazda?
Wybierz, co chcesz......z wielu marek....NT 520 PRO to maluch, dołączam kilka list z reklamy, Każda dodatkowa marka pojazdu kosztuje około 20 dolarów, ale możesz łatwo aktualizować online....Pozdrawiam
ron

 
#10 · (Edited)
Przepraszam, ale po co programista ODBC zamiast tylko czytnika? Jakie możliwości (poza sparowaniem nowego pilota z samochodem) oferuje Foxwell, że warto wydać 200 dolarów zamiast 20-dolarowego skanera OBDC? Twoje przykłady resetowania informacji i konserwacji można wykonać za pośrednictwem systemu informacyjno-rozrywkowego lub skrótów zapłon/przepustnica. Udało mi się zdiagnozować i serwisować wszystko w moim samochodzie za pomocą samego czytnika i aplikacji Torque. Pytam, ponieważ po odkryciu tego posta wygooglowałem Foxwell NT520 Pro, a recenzje nie były zachęcające. Może coś przeoczyłem.
 
  • Like
Reactions: sharkcohen
#11 ·
Przepraszam, ale po co programista ODBC zamiast zwykłego czytnika? Jakie możliwości (poza sparowaniem nowego pilota z samochodem) oferuje Foxwell, że warto wydać 200 dolarów zamiast 20-dolarowego skanera OBDC? Twoje przykłady resetowania informacji i konserwacji można wykonać za pośrednictwem systemu informacyjno-rozrywkowego lub skrótów zapłonu/przepustnicy. Udało mi się zdiagnozować i serwisować wszystko w moim samochodzie za pomocą samego czytnika i aplikacji Torque. Pytam, ponieważ po odkryciu tego posta wygooglowałem Foxwell NT520 Pro, a recenzje nie były zachęcające. Może coś przeoczyłem.
Cześć... Dziwne, że Twoje recenzje nie odpowiadają tym, które czytałem w 2019 roku, może nowe produkty od tego czasu.... Posiadam również inne samochody, z których jeden to VW, którego nie można zresetować po serwisie olejowym w moim samochodzie lub OBD, które kupiłem dla tego pojazdu w 2018 roku (teraz zbędne), to samo dotyczy mojego starego BMW / Mini R53, sprzedałem ten OBD na eBay, pobieranie i posiadanie do pięciu pojazdów na jednym urządzeniu z informacjami, które można przechowywać na karcie SD, zastąpione pobraniem zamiennika marki pojazdu, dzięki czemu ten OBD jest odpowiedni i aktualny, aż do 2099 roku !?! były powody, dla których wybrałem "Foxwell". Ponieważ zbadałeś produkt(y), zobaczysz, że ilość dostępnych funkcji jest przeznaczona do znacznie więcej niż standard. Płacenie dobrej ceny za wysokiej jakości produkt, z którego jestem całkowicie zadowolony i który można rozbudowywać z DOŻYWOTNIMI DARMOWYMI AKTUALIZACJAMI, przewyższa wszystko, co miałem wcześniej, odtwarzanie wyników testów, hamulec postojowy dla mojego VW, drukowanie online, a także podstawy w jednym miejscu, "dla mnie" jest to warte wydatku; Powiedziawszy to, kupiłem czytnik OBD za 10,00 funtów tylko w 1999 roku dla naszego VW Lupo, który również "w tamtym czasie" sprawił mi przyjemność, informując mnie, że zawiodła druga cewka zapłonowa, oszczędzając fortunę na diagnozach i wymianie w warsztacie, a ponieważ mieliśmy trzy VW Lupo w rodzinie.... Dostałem swoje 10 funtów warte.
Nigdy tego nie sprzedałem... pamiątka. Pozdrawiam
ron
 
#15 ·
To zabawne, bo on nie odpowiedział na twoje pytanie, tylko uzasadnił swój zakup.
Myślę, że "On" to zrobił.... Kupiłem ten Foxwell NT520 Pro do użytku w obecnych i przyszłych samochodach w każdych okolicznościach, które to uzasadniają, jak stwierdziłem, kupiłem... i sprzedałem OBD wcześniej, gdy samochód został sprzedany, ponieważ są one nieistotne, to dziecko robi wszystko, tylko nie gwiżdże dixie teraz i w dającej się przewidzieć przyszłości, co oznacza, że ten jeden zakup "uzasadnia" wydatki, aby spełnić wszystkie przewidywalne przyszłe wymagania, cokolwiek by one nie były dla jakiegokolwiek pojazdu, którego używam i do jakiegokolwiek celu, i z dobrą potencjalną wartością odsprzedaży (którą uzyskałem ze sprzedaży BMW OBD). Tylko dlatego, że 124 Spider jest prosty do zresetowania za pośrednictwem systemu informacyjnego, nie ma żadnego znaczenia. Pete124 zadał powyższe pytanie, na które Project124 i ja odpowiedzieliśmy najlepiej jak potrafiliśmy, dobry kawałek zestawu.
TX_Bandit mówi tylko o 124 Spider. Kupiłem foxwella dla 124 Spider, to napisałem... Nigdy nie rozważałem dodania "ale nie wyłącznie", ponieważ nigdy nie spodziewałem się, że kolejne uczciwe pytanie zostanie zadane przez innego członka, moje wyjaśnienie jest takie, że jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące Foxwell NT520 Pro.....lub jakiegokolwiek innego ich produktu, aby uzyskać pełną odpowiedź ze szczegółami, to Foxwelltech.com z pewnością to zrobi, jestem pewien, że zapewni ci odpowiedź, mam nadzieję. Na zdrowie
ron
 
#18 · (Edited)
Zgadzam się z Ronem!! Narzędzie z testami dwukierunkowymi i uruchamiającymi to bezcenny element wyposażenia! Dam ci przykład: powiedzmy, że masz DTC dla wycieku w układzie emisji oparów (zazwyczaj coś takiego jak PO456). Chcesz sprawdzić zawór zamykający zbiornik, który znajduje się pod samochodem. Dostęp do aktywacji, wybierz CCV, naciśnij włącz/wyłącz i poczuj kliknięcie! To proste! Teraz wyeliminowałeś wszystkie połączenia i okablowanie z powrotem do CCV (to znaczy, jeśli kliknie - jeśli nie, wracasz do złącza i umieszczasz lampę testową w obwodzie i próbujesz ponownie) Gdy CCV jest w porządku i wiesz, że działa prawidłowo (uszczelniając w razie potrzeby), możesz przejść do następnej części systemu, użyć tych samych testów uruchamiających, aby sprawdzić zawór odpowietrzający i tak dalej. Sama ta funkcja jest warta ceny. Nasze profesjonalne narzędzia kosztują tysiące dolarów, z subskrypcjami, które są kosztowne dla wszelkich aktualizacji. Chciałem narzędzie, które byłoby w miarę rozsądne, aby mieć je w samochodzie w razie problemów, gdy jestem wiele mil od domu - jestem pewien, że nowy NT530 spełni to zadanie w rozsądnej cenie. Dziękuję Ron za danie mi kopa w tyłek, którego potrzebowałem, aby w końcu zamówić jeden. Pozdrawiam, s.
 
#19 ·
#20 ·
Mam ten Amazon.com: Skaner Bluetooth OBDLink MX+ OBD2 dla iPhone'a, Androida i Windows: Motoryzacja

Przez długi czas używałem go z aplikacją Torque, ale ostatnio odkryłem, że natywna aplikacja w końcu uzyskała wsparcie dla 124... Trochę źle napisali nazwę... SPYDER... Ale były nawet nowsze aktualizacje, kiedy używałem go ostatnim razem... Posiadanie dedykowanych danych OBD dla naszego samochodu to coś nowego)))
Och, muszę to sprawdzić, mam OBDLink.
 
#25 ·
OBDLink i odpowiadająca mu aplikacja na iOS mają teraz rozszerzone identyfikatory diagnostyczne Fiata dla 124 Spider.
Ciekawe, co oznacza również, że muszą poważnie zaktualizować dokumentację na swojej oficjalnej stronie internetowej. Nadal pokazuje, że te informacje nie są dostępne. Nie kłócę się z tobą, po prostu zauważam, że ich oficjalne dokumenty na stronie internetowej nie są aktualne w stosunku do aktualizacji ich aplikacji.

Ale moje prawdziwe pytanie brzmi: czy potrzebuję ich specjalnego czytnika BT OBDII, aby uruchomić aplikację? Ich strona internetowa sugeruje, że może uzyskać więcej (głębszych?) informacji diagnostycznych niż inne czytniki portów BT, ale jak to możliwe? Albo informacja istnieje, aby ją pobrać... albo nie... Czy coś pomijam? (I tak, całkiem możliwe, że w ogóle tego nie rozumiem, dlatego pytam). Chyba naprawdę pytam, czy naprawdę konieczne jest wydanie 100 USD na czytnik portów, skoro już posiadam czytnik BT. Tak, czasami mogę być tak tani. lol