Net als de titel van dit draadje aangeeft. Plaats foto's van uw Infiniti Q60.
Waar zet je het neer? Mijn klassieke Spider heeft een hardtop die ik af en toe gebruik op droge herfst- en winterdagen, maar het is een gedoe om hem in de garage omhoog te houden!View attachment 79696 View attachment 79696 Mijn 124GT, met en zonder het carbon dak.
Waar heb je het dak vandaan? Hoe gemakkelijk is het om het te verwijderen/op te zetten?View attachment 79696 View attachment 79696 Mijn 124GT, met en zonder het carbon dak.
Het is een 124GT, die standaard wordt geleverd met een carbon fiber hardtop, terwijl het vouwdak op zijn plaats blijft. OZ-wielen zijn ook standaard. Ik denk niet dat het in de VS is gekomen en hier in het VK vrij zeldzaam is.... De Hard Top kost ongeveer €3200 - €3800 om te kopen in Italië in Europa.... Het moet in een fatsoenlijke doos komen!!Waar heb je het dak vandaan? Hoe gemakkelijk is het om te verwijderen/op te zetten?
Dus wat gebruik je om de stoel te beschermen? Ik heb een tuigje, maar ik maak me zorgen over de nagels van onze pups.View attachment 80074
Twister (mijn Border Collie) houdt er gewoon van om in mijn Spider te rijden. Ik heb een tuigje voor haar en ze zit vastgegespt, maar ik krijg zeker een paar vreemde blikken als ik met een hond in een cabriolet over de weg rijd. Sommige mensen beseffen niet dat ze vastgegespt zit - dat kan ik zien aan sommige blikken die ik heb gekregen.
Ik doe niets bijzonders. Ze is 7 maanden oud en ik houd haar nagels kort. Ik heb het geluk dat ze ofwel gaat liggen of gewoon zit en naar buiten kijkt. Ze springt niet rond. Ik heb wel wat stoelhoezen gekregen die ik in het voorjaar erop zal leggen als ik de auto eruit haal.Dus wat gebruik je om de stoel te beschermen? Ik heb een tuigje, maar maak me zorgen over de nagels van onze pups.
Welkom uit Schotland.... En weer een rode Spider.... Nooit te veel in deze kleur... Geniet ervan.Net gekocht en 860 mijl gereden, één dag rijden naar huis. Comfortabele rit ook, wil ik eraan toevoegen! View attachment 80081