Fiat 124 Spider Forum banner
21 - 40 of 71 Posts
Ha, ik vergat het grote domme ding dat ik deed. Ik sloeg met een rubberen hamer op het stuur. Dus het is helemaal mijn schuld.
LOL. Opgemerkt, sla niet met een grote kont hamer op het stuur. Begrepen.

• Like
Reactions: jopo and jpwfz6
Ik sta op het punt om de trekker over te halen voor het "corsa"-wiel van GuardianDesigns. Heeft iemand anders de kans gehad om deze nieuwste versie te gebruiken?
Ik heb een corsa onderweg van hen. Zou hier over een paar weken moeten zijn. Ik zal posten wanneer het erop zit.

Ik krijg een Corsa van hen. Zou er over een paar weken moeten zijn.
Ik zal posten als hij er is.
Sweet man, kan niet wachten om foto's te zien! Wil je je specificaties delen?

Attachments

Ik kan niet beslissen of ik Alcantara en leer wil of alleen leer. Eerstgenoemde kan lastig schoon te houden zijn.

• Like
Reactions: Fiatbreath
Ik kan niet beslissen of ik Alcantara en leer wil of alleen leer. Eerstgenoemde kan lastig schoon te houden zijn.
Daarom ben ik meteen voor leer gegaan

I got this one: (just no alcantara- all leather)
Heb je het al geïnstalleerd? Foto's? Wat zijn je gedachten? Hoe is het rood aan de onderkant eenmaal geïnstalleerd? Bedankt!!!

Ik denk er nog steeds over om het Corsa-wiel te nemen, maar zwarte geperforeerde zijkanten in zwart met zwart Alcantara boven- en onderkant, plus rode noon-markering.

Ziet er mooi uit Steve, maar ik zie het 'D'-ontwerp niet.

Paul
Het zit er, je kunt het niet echt zien als je erop neerkijkt.

Het is een wiel met standaard diameter en het gebruikt de standaard ringen. De onderkant van het wiel is plat, maar niet veel ervan, ongeveer 6 inch. Als ik het opnieuw zou doen, zou ik me niet druk maken om de D-vorm, omdat deze niet erg uitgesproken is. Ik zou ook gaan voor een 20 mm middagstreep in plaats van 10 mm.

Het wiel is erg mooi. De velg is dikker en de vulling is wat zachter, dus het is comfortabeler om vast te houden dan het standaard wiel. En... Meer Rood!

Het zit er, je kunt het niet echt zien als je er van bovenaf naar kijkt.

Het is een wiel met de standaard diameter en het gebruikt de standaard randen. De onderkant van het wiel is plat, maar niet veel ervan, ongeveer 6 inch. Als ik het opnieuw zou doen, zou ik me niet druk maken om de D-vorm, omdat deze niet erg uitgesproken is. Ik zou ook gaan voor een 20 mm middagstreep in plaats van 10 mm.

Het wiel is erg mooi. De velg is dikker en de vulling is wat zachter, dus het is comfortabeler om vast te houden dan het standaard wiel. En... Meer Rood!
Dus is die van jou gewoon een D-wiel met een dikkere velg? Voor zover ik weet is er geen Corsa "D"-model.

• Like
Reactions: Roadscum
Dus is die van jou gewoon een D-wiel met een dikkere velg? Voor zover ik weet is er geen Corsa "D"-model.
Dat dacht ik ook, maar wie weet? De website van The Gaurdian is niet erg duidelijk. Vroeger leken ze een keuze te bieden uit verschillende velgdiktes voor al hun wielen, maar ze vertellen me dat ze die optie niet langer aanbieden, maar dat alle wielen dikker zijn. Hoeveel... wie weet. Ik denk dat ik een van hun wielen wil hebben, maar ik ben niet bereid om een gok te wagen voor $500.

Paul

Dat dacht ik ook, maar wie weet, de website van The Gaurdian is niet erg duidelijk. Ooit leken ze een keuze aan te bieden uit verschillende velgdiktes voor al hun wielen, maar ze vertellen me dat ze die optie niet meer aanbieden, maar dat alle wielen dikker zijn. Hoeveel..... wie weet. Ik denk dat ik een van hun wielen wil hebben, maar ik ben niet bereid om een gok te wagen voor $500.

Paul
Eerlijk gezegd, ik weet niet zeker wat je bedoelt als je "Corsa" zegt. Ik heb een paar weken heen en weer gemaild met Angelos van Gardiann Design om het ontwerp van het wiel af te ronden, en ik dacht dat hij Corsa daar ergens noemde. (gerelateerd aan de velg dikte, dacht ik) Ik heb al die e-mails verwijderd, dus ik kan het niet controleren.

Wat de velg dikte betreft, ben ik er vrij zeker van dat ik had kunnen kiezen voor standaard, een iets dikkere velg of een dikke velg. Het duurde een paar e-mails om de velg dikte te achterhalen. Ik was bang dat een dikker wiel mijn zicht op de meters op het dashboard, vooral de snelheidsmeter, zou blokkeren!

Ik koos voor de iets dikkere velg en ik kan nog steeds alle meters zien. Zwart leer boven en onder, geperforeerd Ferrari Rosso leer aan de zijkanten en Ferrari Rosso stiksels. Aanvankelijk wilde ik dat de naad tussen rood en zwart loodrecht op de velg stond, maar na het bekijken van veel foto's van stuurwielen, besloot ik voor een horizontale naad te gaan.

Even nieuwsgierig, waar is de klittenband voor boven de achteruitkijkspiegel.
dat is voor de windgeleider...sorry, ik kan de link of de juiste naam niet vinden...Maar hij zit bovenop, haakt in en de wind blaast naar beneden in de cabine als de motorkap/het dak naar beneden is.
aloha mike

De "Corsa" velg is fysiek kleiner in diameter en heeft een ovale, dikkere rand. Ook zijn de duimsteunen iets agressiever.

Corsa is wat ik wil, ik kan alleen niet beslissen over het materiaal. Zou graag een tricolore middagstreep willen hebben.

• Like
Reactions: Seagas
21 - 40 of 71 Posts