Dus is die van jou gewoon een D-wiel met een dikkere velg? Voor zover ik weet is er geen Corsa "D"-model.
Dat dacht ik ook, maar wie weet, de website van The Gaurdian is niet erg duidelijk. Ooit leken ze een keuze aan te bieden uit verschillende velgdiktes voor al hun wielen, maar ze vertellen me dat ze die optie niet meer aanbieden, maar dat alle wielen dikker zijn. Hoeveel..... wie weet. Ik denk dat ik een van hun wielen wil hebben, maar ik ben niet bereid om een gok te wagen voor $500.
Paul
Eerlijk gezegd, ik weet niet zeker wat je bedoelt als je "Corsa" zegt. Ik heb een paar weken heen en weer gemaild met Angelos van Gardiann Design om het ontwerp van het wiel af te ronden, en ik dacht dat hij Corsa daar ergens noemde. (gerelateerd aan de velg dikte, dacht ik) Ik heb al die e-mails verwijderd, dus ik kan het niet controleren.
Wat de velg dikte betreft, ben ik er vrij zeker van dat ik had kunnen kiezen voor standaard, een iets dikkere velg of een dikke velg. Het duurde een paar e-mails om de velg dikte te achterhalen. Ik was bang dat een dikker wiel mijn zicht op de meters op het dashboard, vooral de snelheidsmeter, zou blokkeren!
Ik koos voor de iets dikkere velg en ik kan nog steeds alle meters zien. Zwart leer boven en onder, geperforeerd Ferrari Rosso leer aan de zijkanten en Ferrari Rosso stiksels. Aanvankelijk wilde ik dat de naad tussen rood en zwart loodrecht op de velg stond, maar na het bekijken van veel foto's van stuurwielen, besloot ik voor een horizontale naad te gaan.