Fiat 124 Spider Forum banner

Maandelijkse bijeenkomst van de Austin FIAT Club

6 reading
9.5K views 26 replies 5 participants last post by  DanB  
#1 ·
Hallo FIAT-fans! De FIAT-club in de omgeving van Austin komt elke maand bijeen, standaard op de 2e zaterdag om 10:30 uur bij Top Notch Hamburgers op Burnet Rd. Als je in de buurt bent, kom dan even langs!

#2 ·
#7 ·
Ik heb een Fiat 124 Spider uit 1977 en wil graag lid worden van jullie groep. Ik ben vrij nieuw in Austin en moet weten waar ik aan mijn auto kan laten werken, zowel mechanisch als een nieuwe cabriokap nodig heb. Je kunt contact met me opnemen via jamcdonald913@msn.com Bedankt
Ik heb je aan mijn mailinglijst toegevoegd, hoewel ik niet vaak e-mail. Het kan lastig zijn om aan de auto te laten werken. Ik doe al mijn eigen werk en kan je advies geven om hetzelfde te doen. Probeer naar een van onze bijeenkomsten te komen op de 2e zaterdag van de maand.

#5 ·
Vergeef me als buitenlander die komt om een domme vraag te stellen, maar is er iemand die inzicht kan geven in hoe je een club kunt beginnen? Ik probeer iets op te zetten voor Calgary of Alberta in het algemeen... maar toen ik contact opnam met het "Customer Care"-team van FCA Canada (en dat is een waar oxymoron), vertelden ze me dat ze in geen enkele hoedanigheid iets voor me konden doen. Om de privacy te waarborgen, stelde ik voor dat ze eigenaren in de omgeving een bericht zouden sturen en hen contactgegevens zouden verstrekken als ze geïnteresseerd waren om lid te worden van een lokale eigenarenclub. Op die manier zou ik niet eens van hen weten, tenzij ze ervoor kozen om gecontacteerd te worden. Nee... geen geluk met die list.

Dus, aangezien jullie een club hebben, ben ik op zoek naar wijze raad over hoe ik hem van de grond kan krijgen. Ik wil dit draadje niet van het onderwerp afbrengen, dus als je info te delen hebt, stuur me dan een PM en ik zal een apart draadje starten over het onderwerp hoe je een club kunt beginnen.

TIA

#6 ·