Fiat 124 Spider Forum banner

Maandelijkse bijeenkomst van de Austin FIAT Club

6 reading
9.5K views 26 replies 5 participants last post by  DanB  
#1 ·
Hallo FIAT-fans! De FIAT-club in de omgeving van Austin komt elke maand bijeen, standaard op de 2e zaterdag om 10:30 uur bij Top Notch Hamburgers op Burnet Rd. Als je in de buurt bent, kom dan even langs!

#2 ·
#7 ·
Ik heb een Fiat 124 Spider uit 1977 en wil graag lid worden van jullie groep. Ik ben vrij nieuw in Austin en moet weten waar ik aan mijn auto kan laten werken, zowel mechanisch als een nieuwe cabriokap nodig heb. Je kunt contact met me opnemen via jamcdonald913@msn.com Bedankt
Ik heb je aan mijn mailinglijst toegevoegd, hoewel ik niet vaak e-mail. Het kan lastig zijn om aan de auto te laten werken. Ik doe al mijn eigen werk en kan je advies geven om hetzelfde te doen. Probeer naar een van onze bijeenkomsten te komen op de 2e zaterdag van de maand.

#5 ·
Vergeef me als buitenlander die komt om een domme vraag te stellen, maar is er iemand die inzicht kan geven in hoe je een club kunt beginnen? Ik probeer iets op te zetten voor Calgary of Alberta in het algemeen... maar toen ik contact opnam met het "Customer Care"-team van FCA Canada (en dat is een waar oxymoron), vertelden ze me dat ze in geen enkele hoedanigheid iets voor me konden doen. Om de privacy te waarborgen, stelde ik voor dat ze eigenaren in de omgeving een bericht zouden sturen en hen contactgegevens zouden verstrekken als ze geïnteresseerd waren om lid te worden van een lokale eigenarenclub. Op die manier zou ik niet eens van hen weten, tenzij ze ervoor kozen om gecontacteerd te worden. Nee... geen geluk met die list.

Dus, aangezien jullie een club hebben, ben ik op zoek naar wijze raad over hoe ik hem van de grond kan krijgen. Ik wil dit draadje niet van het onderwerp afbrengen, dus als je info te delen hebt, stuur me dan een PM en ik zal een apart draadje starten over het onderwerp hoe je een club kunt beginnen.

TIA

#6 ·
Vergeef me als buitenlander die hier komt om een domme vraag te stellen, maar is er iemand die inzicht kan geven in hoe je een club kunt beginnen? Ik probeer iets op te zetten voor Calgary of Alberta in het algemeen... maar toen ik contact opnam met het "Customer Care"-team van FCA Canada (en dat is een ware oxymoron), vertelden ze me dat ze in geen enkele hoedanigheid iets voor me konden doen. Om de privacy te waarborgen, stelde ik voor dat ze eigenaren in de omgeving een bericht zouden sturen en hen contactgegevens zouden verstrekken als ze geïnteresseerd waren om lid te worden van een lokale eigenarenclub. Op die manier zou ik niet eens van hen op de hoogte zijn, tenzij ze ervoor kozen om gecontacteerd te worden. Nee... geen geluk met die list.

Dus, aangezien jullie een club hebben, ben ik op zoek naar wijze raad over hoe ik hem van de grond kan krijgen. Ik wil dit draadje niet van het onderwerp afbrengen, dus als je info te delen hebt, stuur me dan een PM en ik zal een apart draadje starten over het onderwerp hoe je een club kunt beginnen.

TIA
De huidige versie van Austin's FIAT club begon met een Facebook groep. Er waren al een paar leden toen ik hem vond, maar er was niet veel aan de hand. Ik zette een regelmatige bijeenkomst op om wat consistentie te creëren. Ik liet wat visitekaartjes drukken met de link naar de FB groep en waar en wanneer we te vinden zijn. Ik gaf ze aan de verkopers bij onze lokale dealer om uit te delen aan nieuwe klanten, en legde uit dat de lokale FIAT gemeenschap een voordeel was van het bezit van deze auto's. Ik achtervolgde ook fanatiek elke FIAT die ik zag en gaf ze een kaartje :D

Ik "heractiveerde" ook de Austin chapter van FLU (nu FCA) en voegde de klassieke FIAT's toe. Het hielp dat ik al bijna 25 jaar in FIAT's zit...

Ik spam de info van de club naar zoveel mogelijk enthousiastelingen sites als ik kan, zoals hier LoL

Kortom, je moet gewoon alles doen wat je kunt om het woord te verspreiden.

#9 ·
Deze zaterdag (13 april) zullen we in plaats van onze reguliere lunchbijeenkomst bij Top Notch deelnemen aan de Alfa club voor een rit!

Harold heeft de Painted Churches Tour aangepast die John een paar jaar geleden organiseerde. De wegen zijn nog steeds geweldig; de wilde bloemen staan in bloei en we eindigen bij Kreuz Market in Lockhart voor barbecue. We starten bij de HEB aan de 7112 Ed Bluestein Blvd (oostkant van Austin), vertrek om 8:30 uur.

*** RSVP VEREIST ***
Uiterlijk woensdag 10 april, e-mail Harold (harold -dot- downey -at- gmail -dot- com) met het aantal personen in uw gezelschap, de auto die u van plan bent te rijden en een mobiel nummer waarop u tijdens de tour bereikbaar bent. Een tourpakket wordt een paar dagen voor de 13e per e-mail verzonden met routebeschrijvingen, een kaart, etc. Ik hoop dat jullie allemaal mee kunnen doen.

FB evenement link:https://www.facebook.com/events/374955750009775/
AROC-USA post:https://www.aroc-usa.org/tx-32-txhillcountry/alfa-club-2019-spring-tour/
De rit is uitgesteld tot de 20e vanwege regen!

#10 ·
Deze thread verdient een update...

#14 ·
Had a great turn out!

Image

Image

Image

Image

Image

Image
? Nou, dat zou je moeten hebben, houtskoolburgers en gefrituurde kip en garnalen? Daar zou ik voor vliegen, lol

This post has been deleted
This post has been deleted