Fiat 124 Spider Forum banner
21 - 40 of 84 Posts
Myślę, że wybiorę to samo co ty, Arthur. Czy to bezobsługowe, czy trzeba je uzupełniać?
Bezobsługowy, od
Dostawa następnego dnia i dobra cena.
 
Bosch pasował bez listwy, ale wyrzuciłem dziwny, pofałdowany kawałek plastiku.
 
  • Like
Reactions: MichaelH
Akumulator OEM w moim NA '17 Abarth był Panasonic EFB grupy 35. Wymieniłem go pięć lat później na jednostkę AGM grupy 35. Pasował idealnie, ale miałem problemy z utrzymaniem naładowania (i tak. Żył na ładowarce podtrzymującej dedykowanej do AGM). Włożyłem akumulator Mopar ołowiowo-kwasowy w standardzie OEM grupy 35, który dostałem w przyzwoitej cenie. Od tego czasu wszystko jest w porządku. Główną różnicą było to, że akumulator Panasonic miał zdejmowane korki do napełniania ogniw, dzięki czemu w razie potrzeby można było uzupełnić poziom wody. Nowy Mopar jest typu uszczelnionego.
 
  • Like
Reactions: Planemo
Pamiętam, że akumulator OEM jest używany w kilku pojazdach Mazdy i jest łatwo dostępny w Mazdzie.
 
Baterie w Wielkiej Brytanii

Typ 027 - Wszystkie o tej samej wysokości i szerokości - Niektóre mają 242 mm długości, a niektóre 246 mm długości.
Dziwne, wszystkie 11 ofert z gamy 027 firmy Tayna mają identyczne wymiary 242L x 175W x 190H. Oczywiście nie wiem, czy w rzeczywistości są identyczne!

Gama Tayna - zobacz zakładki w lewym górnym rogu, aby wybrać standard/EFB/AGM

Myślę, że wybiorę Bosch S4 E05 EFB, taką samą jak @RichH. Jest to około najdroższa, ale z 640CCA i zbudowana do pracy start/stop jest również jedną z najmocniejszych dostępnych. Miałem też wiele Bosch w przeszłości i wszystkie były doskonałe. Zamawiałem również kilka razy z Tayna bez żadnych problemów, więc będę ich stałym klientem. 111,87 £ z dostawą jest dla mnie wystarczająco dobre :)

Mimo że opcja Exide o tych samych parametrach co E05 za 82,52 £, której użył @Arthur, jest bardzo kusząca! Hmmm
 
Akumulator OEM w moim NA '17 Abarth był Panasonic EFB grupy 35. Wymieniłem go pięć lat później na jednostkę AGM grupy 35. Pasował idealnie, ale miałem problemy z utrzymaniem naładowania (i tak, był podłączony do specjalnej ładowarki podtrzymującej AGM). Włożyłem standardowy akumulator kwasowo-ołowiowy Mopar grupy 35, który kupiłem w dobrej cenie. Od tego czasu wszystko jest w porządku. Główną różnicą było to, że akumulator Panasonic miał zdejmowane korki do napełniania ogniw, dzięki czemu poziom wody można było uzupełniać w razie potrzeby. Nowy Mopar jest typu szczelnego.
Tak, chociaż nie mamy start/stop, podejrzewam, że nasze systemy elektryczne/ładowania zostały zaprojektowane dla akumulatorów EFB, a nie AGM. Myślę, że wybór zamiennika EFB jest prawdopodobnie bezpieczniejszą opcją i prawdopodobnie bezproblemową.
 
W samochodzie od sierpnia 2023 roku. Działa dobrze. Zdalny rozruch jest niezwykle przydatny, gdy samochód stoi przez miesiące. Jest również dość drogi.
 
  • Haha
Reactions: RichH
Akumulator seryjny to akumulator Mazda grupy 35 ze start/stop. To naprawdę wysokiej klasy akumulator i dołożę wszelkich starań, aby znaleźć porównywalny akumulator, gdy nadejdzie czas wymiany mojego. Używam tego akumulatora już 7 lat.

Wszystkie akumulatory z czasem tracą wodę, nie da się tego uniknąć. Nawet moje akumulatory AGM straciły wodę. Dla mnie "bezobsługowy" oznacza nienaprawialny i wczesną wymianę. Akumulator OE ma 7 oddzielnych zakręcanych nakrętek, po jednej na każdą celę, i uzupełniam go wodą destylowaną na początku każdego sezonu. Mój akumulator po 7 latach nadal testuje się na 90% pojemności za pomocą profesjonalnego testera akumulatorów.

Mam akumulator AGM w Tacoma i musiałem zmasakrować nakrętki, żeby je zdjąć, żeby tylko uzupełnić wodę, a ten akumulator był na dobrej drodze do wyschnięcia na podstawie rzeczywistych pomiarów wagi w porównaniu do tego, jak był nowy.
 
21 - 40 of 84 Posts