Fiat 124 Spider Forum banner

Otherwise comment would be appreciated for detail

• Go for it.

Votes: 22 88%
  • Not worth it.

Votes: 3 12%

Czy warto poświęcić cenę i czas? Myślę o zakupie.

12K views 79 replies 25 participants last post by  Brexit !  
#1 ·
Cześć, niedawno zamieściłem post o tym, jak bardzo interesuje mnie dołączenie do społeczności 124 spider.
Przepraszam, jeśli ten rodzaj postu nie jest mile widziany w tej kategorii, jestem bardzo nowy w społeczności, więc proszę, dajcie mi znać, jeśli tak jest.

Szukając w internecie odpowiedniego 124 spider, natknąłem się na ten 2017 124 Spider Lusso Prima Edizione na sprzedaż od prywatnego sprzedawcy z przebiegiem ~10 000 mil za 23 750 dolarów.
Kilka rzeczy do odnotowania to to, że jestem po drugiej stronie kraju od tej lokalizacji i że nie jestem ekspertem od samochodów, aby dowiedzieć się, czy to właściwy samochód i właściwa cena.
Chciałbym się upewnić, że rozumiecie, że nie jestem w stu procentach zdecydowany na ten samochód, ale jestem bardziej niż chętny, aby go kupić, jeśli okaże się, że to świetna okazja.
Chodzi o to, że już planuję podróż do Nowego Jorku za kilka tygodni, samochód znajduje się w New York Oceanside, a pochodząc z Zachodniego Wybrzeża, nie mam pojęcia o warunkach pogodowych ani innych czynnikach, które mogły wpłynąć na pojazd.
Uwielbiam niebieski, uwielbiam wyjątkowość, cena wydaje się rozsądna za przebieg, ubezpieczenie działa jeszcze 2,5 roku. Oczywiście będę musiał poddać samochód przeglądowi, JEŚLI go obejrzę. Poza tym potrzebuję tylko informacji na temat tego samochodu i czy warto go kupić + czy warto go od razu prowadzić (przebieg, zużycie itp.), o ile nie wskazano inaczej.
Dziękuję.

#2 ·
Wysłałbym to.

#4 ·