Przejdź do postów po przeczytaniu kodu błędu: P2262 Turbo Boost Pressure Not Detected
Przejdź do postów po naprawieniu P2262 i otrzymaniu P0299 P2262 Turbo Boost Pressure Not Detected
Przejdź do postów po znalezieniu winowajcy P0299 P2262 Turbo Boost Pressure Not Detected
---
Zauważyłem dzisiaj, wjeżdżając na autostradę, że nie mam mocy na 3. biegu, nie mogę wbić 4. biegu i nie mogę osiągnąć 60 mil na godzinę. 1. i 2. bieg wydają się być w porządku, chociaż szum skrzyni biegów (automatyczna) wydaje się głośniejszy/bardziej charczący niż zwykle. Zawróciłem, żeby zabrać go do domu i zjechałem na pobocze, żeby szybko zerknąć. Nic widocznie nie jest nie tak, ale na biegu jałowym brzmi bardzo szorstko. Dopiero drugi raz jadę po założeniu opon letnich, ale nie było żadnych problemów w drodze powrotnej, również na autostradzie.
Oto film z biegu jałowego Streamable Video Aktualizacja: Rozumiem, że to nie jest szorstkie. Obroty biegu jałowego są również normalne i stabilne. Nie słuchałem tego wystarczająco długo z otwartą maską, żeby móc to powiedzieć.
Jakieś wskazówki lub przemyślenia?
Podsumowanie z późniejszych postów:
Przejdź do postów po naprawieniu P2262 i otrzymaniu P0299 P2262 Turbo Boost Pressure Not Detected
Przejdź do postów po znalezieniu winowajcy P0299 P2262 Turbo Boost Pressure Not Detected
---
Zauważyłem dzisiaj, wjeżdżając na autostradę, że nie mam mocy na 3. biegu, nie mogę wbić 4. biegu i nie mogę osiągnąć 60 mil na godzinę. 1. i 2. bieg wydają się być w porządku, chociaż szum skrzyni biegów (automatyczna) wydaje się głośniejszy/bardziej charczący niż zwykle. Zawróciłem, żeby zabrać go do domu i zjechałem na pobocze, żeby szybko zerknąć. Nic widocznie nie jest nie tak, ale na biegu jałowym brzmi bardzo szorstko. Dopiero drugi raz jadę po założeniu opon letnich, ale nie było żadnych problemów w drodze powrotnej, również na autostradzie.
Oto film z biegu jałowego Streamable Video Aktualizacja: Rozumiem, że to nie jest szorstkie. Obroty biegu jałowego są również normalne i stabilne. Nie słuchałem tego wystarczająco długo z otwartą maską, żeby móc to powiedzieć.
Jakieś wskazówki lub przemyślenia?
Podsumowanie z późniejszych postów:
- Samochód jest w trybie awaryjnym, co oznacza, że nadpisuje mnie i ogranicza prędkość na 3. biegu; nie wrzuci 4. biegu ani nie osiągnie prędkości powyżej 50 mil na godzinę
- Kontrolka silnika jest zawsze włączona
- Brak hałasów, nie szorstki, dobrze jeździ na 1./2. biegu
- Zawsze czekam, aż zgaśnie kontrolka temperatury płynu chłodzącego, a potem jeszcze trochę, zanim zacznę gwałtownie przyspieszać
- Jedyną nietypową rzeczą w jeździe jest to, że miałem ją w trybie półautomatycznym, a samochód sam zredukował bieg z 3. na 2. tuż przed tym, jak miałbym to zrobić; redukcja biegu miała jednak sens (zbliżając się do zatrzymania)
- Jeździł idealnie na autostradzie ostatnim razem, zanim wyszedł dzisiaj